4 Nisan 2014 Cuma

Hiçbir Şey İstemiyorum Sizden

Hiçbir şey istemiyorum sizden..
Akşam eve geldiğimde kendimi koltuğuma tıpkı bulutlardan süzülen güneş ışığı gibi bırakmak, loş bir ışıkta camdan boğazı seyretmek istiyorum, belki de uykuya öyle dalmak. Aklımda, günü -yorgun olsam da- kendim için iyi şeyler yapmış olarak, mutlu bitirmiş olmanın keyfine varmak istiyorum. 
Mümkünse hiçbir düşünceyle zihnimi yormadan, doldurmadan içimi boşaltmak istiyorum.
Unutulmayan, en azından aklımda kalan üç-beş Fransızca şarkıya gözlerimi kapatıp eşlik etmek istiyorum, beni üzecek tüm sıkıntılardan arınmış olarak.. 
Mutlu-kederli, neşeli-melankoli herhangi bir ruh hali istemiyorum sizden, bana eşlik edecek kimsenin olmasına da gerek yok.
Beni söylediklerimle yalnız bırakacak insanlara ihtiyacım var..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder