18 Kasım 2013 Pazartesi

OŞA - Durum Raporu (18.11.2013)


On sekizinde sevdim seni; sıcak ve güneşli bir günde..
Bilerek belki de yanlışlıkla dokunduğunda ellerime,
Bir farklı hissettim 'pamuk' tenini..
Bir meltemdi konuşmaların,
Yakamozdu gözlerin, koya düşen..
Fırtına kopardı ağladığında,
Hiç kıyamam ya sana, 'Sus!' derdim içimden,
'Ne olur ağlama'
İçim erirdi dayanamazdım, her bakışında.
Dayanamazdım bakmaya, gözlerimi kaçırmaya çalışsam da..
Bir Eylül günü oldu son konuşmamız; sığdıramadık..
Ekim, Kasım..
Hiç bitmez sandın oysa yanıldın
Ya da seviyorduk fakat hatalıydık..
Ve Aralık..
Ve bir Kasım akşamında yazıyorum sana,
Titrerken soğukta, ayrılığın bilmem kaçıncı ayında..
Soğuktan tutamazken kalemi,
Donarken mürekkebi..
Söyleyemiyorum seni sevdiğimi
Ve şimdi sen yirmi ikindesin
Unuttum sanma; en derindesin,
Biliyor musun çıkma dışarı; orada çok iyisin..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder