15 Aralık 2014 Pazartesi

Uzaktan Seviyordum


Seviyordum seni, uzaktan, bir an olsun çıkmıyordu gözlerin aklımdan. En masum anını kolluyordum bakmak için, her anında seninle olmayı umuyordum. Her bakışında kaçırıyordum gözlerimi, o güzelim masumluğundan utanıyordum. Çekiniyordum sana dokunmaya, kalp atışlarımı duyarsın diye hep uzaktan bakıyordum. Hep kaçıyordum senden, olmaz da hani olur ya 'günaydın' dersen heyecanlanıp konuşamamaktan korkuyordum. Terli ellerim hep cebimde saklıydı, oysa sabırsızlanırlardı okşamak için saçını. Hele bir de 'merhaba' diyerek uzatsan elini, buz mu keserdim hissedince sıcak tenini.
Bilmiyorum gelir mi o gün, bilmiyorum konuşur muyuz bir gün, bilmiyorum dokunabilir miyim. Sadece korkuyorum o günün gelmesinden, bir kelime olsun konuşmamızdan, sıcaklığına mağlup olmaktan.
Sahi ne yaparım bilmiyorum sevdiğini duyarsam. 
Halim nice olur eğer ki sana bağlanırsam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder