3 Ocak 2014 Cuma

OŞA - Durum Raporu (03.01.2014)


Kapıdan bir girişin vardı, içim titrer; nutkum tutulurdu. Yerinde duramaz, her girişinde düşmemek için debelenirdim durduğum yerde.
Bir de gidişin kaldı aklımda, nefretle bir hışımda gelip giden gibiydi; sihirdi sanki, öfke gibi.. Bir bakışın vardı, pusların arasında saklıydın; hipnoz olurdum sanki, her bakışında. 
Giderken göz kırpman vardı; tsunami gibi bir anda oldu-bittin. Ve öyle güzeldi ki sesin, nefretini sunman bile davetti sanki. 
Hani konuşmasan da anlaşıyor gibiydik ve son konuşman güldürmedi, sevindirmedi. Duygulu da değildi kelimelerin. İçten cümleler kurduğuna da inanıyor değildim. 

Bir anlıktın fakat çok zaman aldın.. 

Seninle tadilata girdim; gidince yarım kaldım, şerit çektim, yanıma kimseyi yaklaştırmadım.

Ve med-cezir gibiydin. Geldin ve gittin..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder