1 Ocak 2014 Çarşamba

OŞA - Durum Raporu (01.01.2014)


Ne 'er'di ne de 'geç', tam zamanında gördüm seni, sarıydı saçların ve kapı aralığından başını uzattığında tanımasam da bir iz bıraktın. Nedense 'o gün o saatte' tam evde olma vaktinde oradaydım ve soru sorarken yüzündeki 'Kim bunlar?' ifadesini kaçırmadım. 
On beş dakika sürdü üzerini değiştirmen. Belki daha azdı ya da biraz daha fazla, ortalama bir süre verdim kendime ve sen tam zamanında geldin. 
Sarıydı hala saçların, üzerinde eşofmanların 'nice 2 meet u' edasındaydı bu sefer bakışların. 
Ve benimse açıktı ağzım, bütün algılarım...
O kadar güzeldin ki alelade değil özenle-itinayla yapmacık fakat karnın biraz çıkık.. 
O kadar da hoşuma gitmedin aslında; ama olsun bir şeyler yazmalıydım sana ve birkaç gün yeterdi buna.. 
O kadar gün geçti, bu kadar vakit seni tanımama yetti ve sen dedin ki:
-'Yalnızca şiirle bir kıza teklif edilmez Necati..'

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder