1 Ocak 2014 Çarşamba

OŞA - Durum Raporu 2 (01.01.2014)


Afalladım, şaştım, kızardım, bozardım, heyecanlandım, her zaman olduğu gibi gözlerim doldu, avuç içlerim terlerken konuşmam da titredi ve içim eridi sanki. 
Kanım vücudumda günah gibi dolaşırken, o sıcaklık karşısında titriyordum, sendeler gibi oldum. Düşmemek için duvara yaslandım, sandalye çektim. 
Ve sen artık yerlerdeydin, o kadar yakındın ki kesik nefesimi duymaman için solumayı terk ettim. Tıpkı uçar-gider gibi kalbimden 'anı'nı da aldın gittin ve sarı değildi bu sefer saçların. Saçını da aldın gittin, sana olan duygularımı da..
Yutkunmakta hala zorlanıyordum, bu zamana kadar tek sebep için aşık oluyordum, ama sen durumu farklı anlıyordun, üzerime geliyor, beni utandırıyor adeta bağırıyordun güzel yüzünle, bal diline yakışmayan sözler söylüyor; küfrediyordun. 
Sürekli sorunu tekrarlıyordun, sorun çıkarıyordun. 
'Necati o şiiri beni gerçekten sevdiğin için mi yazmıştın?' 
Ve senin bilmediğin bir şey vardı: 
'Aşık olduğum tüm kadınlar yazmak için vardı.'

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder