3 Temmuz 2013 Çarşamba

Bi'bakayım Gideyim

Ben geldim veya biz geldik, çok da ileri gitmedik aslında az biraz ara verdik baktık güzelmiş böyle ta'til, tembellik ettik, iyi mi ettik aslında ne olduğu bilinmez fakat çok şey yaşadık, neler olmadı ki, neler duyulmadı ki, fakat ne olanları bildim ne de olaylara şahitlik ettim, bensiz, bizsiz gerçekleşti her şey, herhangi bir şey neyse artık şimdi geldik buradayız biz bu işte hiç usta olamayız.
Şu da var ki fazla durmayayım diyorum hemen gideyim askere, ağustos celbine -gerçi işlemleri yaptırırken 30.000 TL dediler de vazgeçtik vicdansızlıktan, şimdi 6.000 EURO olmuş düşünebilirdik de geçti artık- aradan çıkaralım da hayata kesik olmadan daha uzun bakabilelim, gerçi şu zamanda ne kadar uzun bakılabilir bir ayrı derdimiz, tasamız, fakat biz öyle bir meşgale bulalım ki soyutlayalım kendimizi dünyadan, kendimizden geçelim başkası olalım, başkalaşım yaşayalım, ötekileşmeden-ötekileştirmeden adam gibi devam edelim gidelim.
Eee ne yapacağız eski yazıları: hangilerini? hiçtir benim için yazılanlar, önceden duyguları, yazmak için yaşıyorduk şimdi sanki tersine döndü düzen, her zaman ne olursa olsun paylaşım yapalım derken şimdi değişti artık can isterse paylaşım o zaman, ergen bir çocuk çığlıkları da olmasın artık, yeter yalvardın da ne oldu? Bir şeyler olduğundan veya olmadığından değil şuan için geçti, onlar o zamandı.
Her neyse işte dediğimiz gibi başta işte geldik buradayız, fakat çok fazla durmayacağız..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder