31 Aralık 2013 Salı

OŞA - Durum Raporu (31.12.2013)


'Seni seviyorum sevgilim' çok eksiği olan bir cümle, ünlem, duygu... 
Aynı zamanda çok sıkılan bir söz kümesi: cümle. Sürekli kullanılması belki de beni bunu söyleyen ve işitmek isteyenlere düşman etti. Dilden dile dolaşması, belki de kucaktan kucağa, dilden dile, kulaktan kulağa vb. ikilemeleri çağrıştırdığı ve bunların da iyi şeyler olmaması sebebiyle hoşlanmıyorum bu üçlü 'S'den.. Belki de basitçe kurulmuş olması veya kişiliği, aşk-sevdayı yaşatmaya yetersizlerin kullanması, çıkarı peşinde koşanların isteğini elde etmede etkili olmasındandır gıcığım.. Kim bilir zamane aşkları, ihtiras ve şehvetten ibarettir ve bunu da anlatmanın en kolay cümlesidir sevgi gösterisi, söylemesi.. Hele bir de sonuna 'aşşkım' ekleyenler var ki ne kadar 'sulu' bir hayat diyorum..

Bilmem belki de ben;
Çoraklaşan kalbime bir damla arıyor, bulamayınca bulanlara sarıyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder