29 Aralık 2013 Pazar

OŞA - Durum Raporu (29.12.2013)


Bugün mutluyum, yarını bilemem; neyim..
Bir pazar yetiyor neşelenmeme; az ile yetinenlerdenim.. 
Bugün üşümüyorum, donsa da parmak uçlarım kalp sıcaklığımı hissedebiliyorum. 
Bir kıvılcımla 'Roma'yı yakabilenlerdenim; müstesna gemilerim..
Bugün alınganım, ne olursam olayım kendimi ona programlayayım. Fakat olmuyor çabuk sıkılganım. 
Birazcık da olsa arpa tanesi kadar yol almaya çalışanlardanım.
Bugün elim cebimde, kulaklık var kulağımda ve paltom sırtımda. Ne var aklıma gelen diye düşünüyorum..
'Bir taraftan da yürüyorum.' Nereye gidiyorum?
'Manasızlık var gözlerimde' eskisi gibi bakıyor muyum?
Bir şarkı var dilimde 'Eskisi gibi değilim...' 
'Çok değiştim' derken 'Hadi oradan lan' diye söz kesiyorum.
Lafımı esirgiyor, bir şey demiyorum..
Saklanıyorum fakat ne yapacağımı bilmiyorum, elimde kalem dayanamıyorum..
Burnumda o koku nefes alamıyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder