9 Kasım 2013 Cumartesi

OŞA - Durum Raporu 2 (09.11.2013)


Olmuyor
Olduramıyorum 
Bir türlü yola koyamıyorum kendimi
Boşlukta yuvarlanıyorum sanki..
Gerçi düz gitsem de düşüyorum
Ulaşamıyorum bir türlü arzuladıklarıma,
Hayallerime
Kavuşamıyorum
Neler oluyor merak etmek bile
İstemiyorum
Her iki elimin arasına alışımda başımı
Düşünmek istiyorum
Yapamıyorum
Dedim ya iniyorum boşluktan aşağı,
Ne freni düşünüyorum ne de balatayı
Yok işte hiçbirinin bana karı
Bir çığ oluyorum bazen; yuvarlanıyorum
Önüme geleni katmak istiyorum
Gücüm yetmiyor
Zorlanıyorum
Diretiyorum, kimi zaman
Aşırı kuvvet uyguluyorum
Elim acıyor vuramıyorum;
Hemen
Yoruluyorum
Nefes alayım desem de izin vermiyor çam ağaçları
Vermiyorlar bir türlü temiz havayı
Elem, keder, ıstırap
Bana tek hatırlattıkları.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder