25 Kasım 2013 Pazartesi

OŞA - Durum Raporu (25.11.2013)


Zaman zaman oturup dinlenmek istiyorum, dinlenirken de dillenmek.. Biraz olsun dizginlerden kurtulup dingin olabilmek.. 
Düşüncelerime kâfi gelmese de, kendimi anlatmama kifayet etmese de kâfiyesiz yazılar yazmak istiyorum; yazı çok özlüyorum.. 
Oturup bir masa etrafına boyu boyuma, huyu huyuma olmasa da kafa dengi birileriyle konuşmak istiyorum, dengesiz tavırlardansa hiç hoşlanmıyorum.. 
Aslında çok seviyorum sessizliği fakat kimsenin sedası olmayınca her şey hiç gibi, kalabalıkta da yapamıyorum gerçi; oysa alabalık yemek vardı şimdi.. 
Çok insan olmasın öyle; yeterli hala, dayı, teyze çocukları.. hani amca? O da 'baba' yarısı; yani çok gerek yok fazlalığa; geneli baş-ağrısı.. 
Ağrısıyla doğrusuyla sükunet istiyorum oysa hep sakatat bana hatırlattıkları, bir de sakıt biraz hepsinin akılları..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder