13 Kasım 2013 Çarşamba

OŞA - Durum Raporu 2 (13.11.2013)


Çok rahatım aslında, sen yokken yanımda. 
Hiçbir işime karışan yok, kıyafetimi düzelten, bana kendini sunan bir insan yok. 
Bağlı değilim kimseye, bağımlı değil.. 
Ne aklımda yer kaplayan biri var 
Ne zamanımı düşünmekle harcadığım kimsem.. 
Çok rahatım aslında..
Sen varken ne kadar sıkıntıya girdiğimi, yanında onlarca şekil aldığımı gittiğinde anladım ve 
İçerlemesem de biraz duygulandım.. 
Fakat çok kalmadın aklımda, tıpkı yanımda duramadığın gibi.. 
Oysa kaç yılımız geçti birlikte ama şimdi yoksun işte, kimse yok.. 
Koymuyor insanların olmaması da. 
Sen olmayınca eksikler çoğalıyor.. 
Çok rahatım aslında, 
Seninle kalabalık oluyordu, ses, gürültü..
Curcuna halidir alıp gidiyordu..
Hiç iyi değilim aslında, 
Sen yanımda olmayınca..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder