8 Kasım 2013 Cuma

OŞA - Durum Raporu (08.11.2013)


Bir hapis hayatındayım, beynim tutuklu;
Düşünemiyorum
Ne olacak, neler gelecek başıma?
Yok hiçbir fikrim
Kimi zaman dalsam da, gözlerimi kısıp baksam da etrafıma..
Hiçbir şey gelmiyor aklıma
Hiçbir şey yok hayatımda
Canlanan, içimde..
Kimi zaman salsam da kendimi boşluğa,
Uyanıyorum her defasında
Terimi silemeden, yorgunluktan, dalıyorum tekrar uykuya
Birazdan kaldıracaklar ne de olsa..
Olmuyor,
Yapamıyorum 
Ne kadar uğraşırsam uğraşayım
Yazamıyorum.. 
Eskisi gibi dökemiyorum içimi
Dolduramıyorum bile beynimi;
Toparlanamıyorum.. 
Zevk alamıyorum eskisi gibi nefretimi sunmakta
Neyim var neyim yok hepsiyle uğraşmaktan
Vakit yetiremiyorum
Ne olacak?
Bilmiyorum..
Bir mahpus hayatındayım, bedenim esarette;
Dayanamıyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder