13 Kasım 2013 Çarşamba

OŞA - Durum Raporu (13.11.2013)


Konserleri özledim, en çok da seni beklemeyi.. 
En sevdiğin şarkıda sana eşlik etmeyi ve 
Vedalaşırken bıraktığın buseyi.. 
Elim belinde elinin üzerinde şarkıların derinine inmeyi.. 
Seni kimseye göstermemek için sardım sarmaladım. 
Kimse görmesin diye gözlerimi senden ayırmadım. 
Teninin kokusu sinsin diye üzerime, daha çok sarıldım ve 
Ayrılmayı hiç düşünmedim, ve bitti şarkı, sen eve gittin.. 
Belki habersizdin ya da fazla önemsemedin, 
Necati işte yapar böyle dedin.
Kimse yaklaşmasın diye daha çok sarıldım sana, 
Bilmediğim tüm şarkıları seninle öğrendim.. 
O kadar kalabalığın içinde bir sendeydi aklım. 
O kadar insana aldırmadan, 
Kim ne söyler diye düşünmeden yalnız 
Seni söyledim, yalnız seni düşündüm, hissettim.. 
Bırakmak istemedim, kimseye de emanet edemedim.. 
Konserler bahaneydi, seninle olmayı özledim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder