15 Kasım 2013 Cuma

OŞA - Durum Raporu (15.11.2013)


Aslında ilki, ikincisini kendisine yazdığım arkadaşla konuşurken, onun diğer telefonunu arayan arkadaşın ismini duyunca aklıma gelen, ikincisiyse, madem telefonla konuştuğum kişinin diğer telefonunu arayana yazdım  bir de konuştuğuma yazayım dediğim bir akrostiş(çik)ler hedelesi.. Duygusal değil, aşk-meşk de içermez, edebi-sanatsal mana ifade etmiyor da, daha birçok şey işte, neden yazdım ve şimdi neden paylaşıyorum onu geçtim de çok uzadı....

Ötekiler gibi değilsin; teksin,
Zihnimde, en güzel yerdesin,
Liyakatiminse fevkındesin.
Ebediyen kızsan da kıymetlisin,
Meğer seni ne çok sevmişim..

***

Duydum ki aramışsın, konuşurken Demet'i,
Eh dedim kalp işte çekiyor seni,
Madem akıldasın, neden konuşmayalım ki?
Elbet geçen zaman azaltsa da sohbetleri,
Tatlım! nasıl unuturum seni..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder